İch vermisse dich so sehr. Anlamı: Seni çok özledim.
Schönes Ieben mit Ihnen. Anlamı: Hayat seninle güzel.WiIIst du mich heiraten? Anlamı: Benimle evlenir misin?
Ich will mit dir leben. Anlamı: Seninle yaşamak istiyorum.
Ich bin sehr glücklich mit dir. Anlamı: Seninle çok mutluyum.
Du bist so schön wie eine Rose. Anlamı: Bir gül kadar güzelsin.
Ich liebe dich mein Schatz. Anlamı: Seni çok seviyorum sevgilim.
Sehr schwierig, ohne dich leben. Anlamı: Sensiz yaşamak çok zor.
Du bist meine schönsten Träume. Anlamı: Benim en güzel rüyam sensin.
Armut macht dieb, liebe zum dichter. Anlamı: Fakirlik hırsız eder aşk şair (ozan) eder.
Ich kann nicht schlafen. Und Du bist schuld daran. Anlamı: Uyuyamıyorum. Ve suçlusu sensin.
Ein Tag ohne Dich ist wie ein Tag ohne Sonnenschein! Anlamı: Sensiz bir gün güneşsiz bir gün gibi.
Ohne dich, dauert vieI Iänger aIs Nächte. Anlamı: Sen olmayınca geceler daha çok uzun sürüyor.
Du kannst ein Herz kaufen, aber nicht die Liebe!… Anlamı: Bir kalp satın alabilirsin, ama sevgisini değil.
Jemanden zu lieben ist einfach, aber denjenigen zu vergessen ist schwer. Anlamı: Aşık olmak kolaydır ama vazgeçmek çok zordur.
Niemand kann die Iiebe erklären, man kann es nur vom erleben lernen. Anlamı: Kimse aşkı anlatamaz onu sadece yaşayarak öğrenebilirsin.
Manche Menschen machen die Welt besonders,in dem sie einfach nur da sind. Anlamı: Bazı insanlar sadece varlıklarıyla dünyayı özel yapıyorlar.
Ich denke einmal am Tag an dich, und dieser Gedanke dauert 24 Stunden lang. Anlamı: Seni günde bir defa düşünüyorum ve bu 24 saatimi alıyor.
Liebe ist wie ein glas, das zerbricht, wenn man es zu unsicher oder zu fest. Anlamı: Ask (sevgi) bir bardak gibi güvensiz yada çok sıkı tutulduğunda kırılandır.
EigentIich bist du gar nicht so weit von mir entfernt: Du bist mitten in meinem herzen. Anlamı: Aslında, bu kadar benden uzak değilsin: Sen kalbimin ortasındasın.
Mit wem du gelacht hast, kannst du vielleicht vergessen, mit wem du geweint hast nie. Anlamı: Kimle güldüğünü belki unutabilirsin, ama kimle ağladığını asla unutamazsın.