Hayvanlar ve Doğa:
- Der Hund ist klein und süß. Er bellt laut. (Köpek küçük ve sevimli. Yüksek sesle havlıyor.)
- Die Katze schläft auf dem Sofa. Sie ist schwarz-weiß. (Kedi kanepede uyuyor. O siyah-beyaz.)
- Im Zoo sehen wir Löwen, Elefanten und Affen. (Hayvanat bahçesinde aslanlar, filler ve maymunlar görürüz.)
- Vögel fliegen am Himmel. Sie singen schön. (Kuşlar gökyüzünde uçar. Onlar güzel şarkı söyler.)
- Blumen brauchen Sonne und Wasser. Sie riechen gut. (Çiçekler güneş ve suya ihtiyaç duyar. Onlar güzel kokar.)
Yiyecekler ve Alışveriş:
- Ich esse gerne Äpfel und Bananen. Sie sind gesund. (Elma ve muz yemeyi severim. Onlar sağlıklı.)
- Zum Frühstück trinke ich Milch und esse Brot mit Marmelade. (Kahvaltıda süt içerim ve reçelli ekmek yerim.)
- Im Supermarkt kaufen wir Obst, Gemüse und Joghurt. (Süpermarkette meyve, sebze ve yoğurt alırız.)
- Pizza mag ich sehr! Aber zu viel ist nicht gut. (Pizzayı çok severim! Ama çok fazla iyi değil.)
- Möchtest du einen Keks? Ja, bitte! Danke! (Bir kurabiye ister misin? Evet, lütfen! Teşekkürler!)
Günlük Rutinler:
- Ich stehe um 7 Uhr auf und putze meine Zähne. (Saat 7'de kalkarım ve dişlerimi fırçalarım.)
- Dann frühstücke ich und gehe zur Schule. (Sonra kahvaltı yaparım ve okula giderim.)
- Nach der Schule mache ich Hausaufgaben und spiele draußen. (Okuldan sonra ödev yaparım ve dışarıda oynarım.)
- Abends lese ich ein Buch oder sehe Zeichentrickfilme. (Akşamları kitap okurum veya çizgi film izlerim.)
- Um 9 Uhr gehe ich ins Bett. Gute Nacht! (Saat 9'da yatarım. İyi geceler!)
Duygular ve Arkadaşlık:
- Ich bin glücklich, weil heute mein Geburtstag ist! (Mutluyum çünkü bugün doğum günüm!)
- Warum bist du traurig? Ich habe mein Spielzeug verloren. (Neden üzgünsün? Oyuncakımı kaybettim.)
- Komm, wir teilen mein Eis! Das ist nett von dir. (Gel, dondurmamı paylaşalım! Bu çok naziksin.)
- Entschuldigung! Das war nicht absichtlich. (Özür dilerim! Bu kasıtlı değildi.)
- Ich liebe meine Freunde. Sie sind lustig und hilfsbereit. (Arkadaşlarımı seviyorum. Onlar eğlenceli ve yardımsever.)
Uzun Bir Diyalog (Markt/Sokak):
Lina: Hallo Opa! Kannst du mir helfen? Ich möchte ein Geschenk für Mama kaufen.
(Merhaba Büyükbaba! Bana yardım edebilir misin? Annem için bir hediye almak istiyorum.)
Opa: Natürlich! Was mag deine Mama denn?
(Tabii ki! Annen ne sever?)
Lina: Sie liebt Blumen und Schokolade. Haben wir genug Geld?
(O çiçekleri ve çikolatayı sever. Yeterince paramız var mı?)
Opa: Ja, hier sind 10 Euro. Kaufen wir rote Rosen und eine Tafel Schokolade!
(Evet, işte 10 Euro. Kırmızı güller ve bir tablet çikolata alalım!)
Lina: Danke, Opa! Mama wird sich freuen!
(Teşekkürler büyükbaba! Annem çok sevinecek!)
Ekstra Bilgiler:
- "Bitte" = Lütfen / Rica ederim
- "Entschuldigung" = Özür dilerim / Affedersin
- "Achtung!" = Dikkat!
- "Das ist mein/meine…" = Bu benim… (Örn: Das ist mein Ball. = Bu benim topum.)
Pratik Yapmak İçin:
- Bu cümleleri sesli okuyun ve bir karakter canlandırarak oynayın.
- Kendi cümlelerinizi kurun:
- Ich mag… / Ich habe… / Ich möchte…
Viel Erfolg! (Başarılar!) 
Başka konular isterseniz yazmaya devam edebilirim!