Google kurucuları bu logoyu Çin Parmak Tuzağına benzediği için sevmişler.
Arama sonuçları sayfasındaki çoklu ''O'' harfi fikri bu taslaktan sonra ortaya çıkmış.
Olimpiyatları çağrıştıran bu taslakta farklı ülke ve kültürlere vurgu amaçlanmış.
Sonradan bu logonun fazla 'yoğun' olduğuna kanaat getirmişler.
Pozitif bir arama deneyimi için gülen yüz eklenmiş.
Bu taslakla birlikte logoda hangi renklerin hangi sırayla bulunacağı tartışılmaya başlanmış.
Yalınlık fikrinin doğduğu taslak.
Ana renklerde karar kılınmış ama kuralı bozmak için bir de yeşil L eklenmiş.
Arama sonuçları sayfasındaki çoklu ''O'' harfi fikri bu taslaktan sonra ortaya çıkmış.
Olimpiyatları çağrıştıran bu taslakta farklı ülke ve kültürlere vurgu amaçlanmış.
Sonradan bu logonun fazla 'yoğun' olduğuna kanaat getirmişler.
Pozitif bir arama deneyimi için gülen yüz eklenmiş.
Bu taslakla birlikte logoda hangi renklerin hangi sırayla bulunacağı tartışılmaya başlanmış.
Yalınlık fikrinin doğduğu taslak.
Ana renklerde karar kılınmış ama kuralı bozmak için bir de yeşil L eklenmiş.